DESTEK : +90 (216) 222 22 32     BİLGİ : +90 (216) 460 06 50     Language : Turkish | English      
 
Ana Sayfa   Ürünler   EFFICY xCRM   Özellikler
Backupassist
Yatay Çizgi
Yatay Çizgi
Yatay Çizgi
Yatay Çizgi
Yatay Çizgi
Yatay Çizgi
Backupassist

Efficy xCRM Özellikleri

 
Efficy xCRM, özellikleri ve getirdiği faydaları ile firmaların müşteri ilişkileri yönetim karmaşasını ortadan kaldırmaktadır.

Şirketler

Müşteri veya potansiyel müşterilerinize ait adres, telefon, e-posta, vb. gibi iletişim bilgilerini, finansal bilgilerini, müşterilerinize ait teklif, sözleşme, sipariş formu gibi her tür dokümanları kayıt altına alabilir ve yönetebilirsiniz.

Kişiler

Çalışan veya Freelance çalışan, özel ilişkiler, müşteri veya iş ortağı gibi görüştüğünüz şirketlerdeki kontak kişi isimleri, telefon, e-posta, vb. gibi iletişim bilgilerini kaydedebilirsiniz.

Projeler

Projelerinizin karlılığını artırmak ve yönetilebilir olmasını istiyor musunuz? Efficy xCRM ile projelerinizi A'dan Z'ye yönetebilirsiniz.
Planlama, belgeler, faturalar, görevler, maliyetler, vb projeleriniz ile ilgili tüm bilgileri ve süreçleri yönetebilirsiniz.

Efficy xCRM ile sınırsız sayıda proje yönetebilirsiniz, ilgili projeleri birbiriylğe ilişkili hale getirebilirsiniz. Kaynaklarınızı, zamanınızı ve maliyetlerinizi yönetebilir, proje gelir ve gidererinizi çıkarabilirsiniz. Projelerinizi dilediğiniz yerden ve dilediğiniz zaman gerçek zamanlı takip edebilir, projenizin o anki durumu hakkında gerçek zamanlı rapor alabilirsiniz.

Satış Yönetimi

Şatışınız ile ilgili tüm bilgileri bu bölüme kaydedebilirsiniz. Satışını yapmış olduğunuz aktiviteleriniz ile ilgili sözleşmeler, teklif, vb. gibi tüm belgeleri ilgili satış kaydına ekleyebilirsiniz.

İlgili ürün veya hizmetleriniz için yeni teklifler oluşturabilir, tekliflerinizi revise edebilir, hazırlanan teklifleri otomatik pdf’e çevirip mail ile gönderebilirsiniz.

Satış firsatı takibi yaparken vermiş olduğunuz tekliflerin teklif tarihini, tahmini sonuç ve Hedef tarihini, başarı ihtimalinin yüzdesini kaydedebilirsiniz ve ayrıntılı rapor alabilirsiniz.

Ürünler ve Hizmetler

Yeni ürün veya hizmet kaydı oluşturabilirsiniz ve farklı kategoriler altında listeliyebilirsiniz. Ürünlerin fiyatlarını belirleyebilir veya özel fiyat tanımlamaları yapabilirsiniz. Ürün ile ilgili ayrıntılı bilgileri Ürün özellikleri sayfasına kaydedebilirsiniz.

Pazarlama Yönetimi

Önceden sınıflardığınız ve segmente ettiğinız müşterilerinize, satış gücünü arttırabilmek, doğru yoldan ve etkili bir şekilde ulaşabilmek için kişiselleştirilmiş e-posta veya bir etkinlik davetiyesi gönderebilirsiniz.

Profiller

Daha iyi hedefleme ve pazar analizi yapabilmeniz için müşterileriniz ilgi alanları, hobileri, sektörleri, bölgeleri, vb. hususlar doğrultusunda sınıflandırın ve segmente edin.

Görevler ve Aktiviteler

Şirket çalışanlarınıza görev atayabilir, atanan görevleri tekip edebilirsiniz. Atanan görevi yapacak olan sorumlu kişileri tanımlayabilirsiniz ve görevlerde otomatik bildirimler alabilirsiniz. Müşterilerinizle yapmış olduğunuz görüşmelerin kaydını yapabilir veya yapacağınız aktiviteleri planlayarak zamanında görüşmeler yapabilirsiniz.

Ön büro çalışanı tarafından alınan çağrı kayıtları, aranan şirket çalışanının Kontrol Paneline otomatik düşmektedir ve otomatik olarak bildiri gitmektedir. Böylelikle çalışanlar ve sekreterya arasına iletişim optimize edilir.

Müşteri Hizmetleri Yönetimi

Müşterilerinizin sorun, şikayet ve önerilerini yönetin. Müşterilerinizle ilgilendiğinizi onlara hissettirin. Soruna bağlantılı eylemler, sorunu en iyi ve en hızlı şekilde yönetebilmenizi sağlayacaktır. Sorun veya şikayetlerin hangi ürün ile ilgili olduğunu ve hangi nedenden dolayı geldiğinin kaydını yapabilir ve analiz yapabilirsiniz.

Belge ve Doküman Yönetimi

Dokümanlarınızı kaybetmeyin!
Çok sayıda derin içeriğe sahip şirket dokümanı oluşturmak ve yönetmek zordur.
Belge ve dokümanlarınızı müşterilerinizle, projelerinizle, toplantı ve görüşme kayıtlarınızla, satış fırsatı ve tekliflerinizle, pazarlama kampanyalarınızla, satış sonrası hizmet kayıtlarınızla ilişkilendirebilir ve tek bir merkezden tüm dokümanlarınızı yönetebilirsiniz.

Ajanda

Müşterileriniz ile toplantı saatlerinizi, şirket içi toplantılarınızı ajandanızda kontrol edebilirsiniz, toplantılarınızın başlangıç ve bitiş tarihlerini belirleyebilirsiniz. Çalışma arkadaşlarınızın günlük programını ajandadan takip edebilirsiniz.
MS Exchange, Office365, GoogleApps, Lotus Notes gibi mail platformları ile entegrasyonu sayesinde, Efficy xCRM ajandanız ile kullanmakta olduğunuz akıllı telefonunuzun ajandası tamamen senkonize çalışır.
 
 
EFFICY xCRM ONLİNE DENE

Firmanızı kurumsal bir yapıya geçirmek ve tüm müşterilerinizi, tekliflerinizi, satışlarınızı, belgelerinizi ve maillerinizi yönetmek için.
[Hemen Online Deneyin]



Fiyat
60 TL ' den başlayan fiyatlarla;





Soru ve önerileriniz için ?
+90-216-4600650 bilg@fins.com.tr


Dokümanlar ...
Hızlı Başlama Klavuzu
Başlangıç
Modüller ile Çalışmak
Ajanda
Zaman Çizelgeleri
Belgeler
Kampanya Oluşturma
Config
Sorgular
Şablonlar



ÜRÜNLER
 
Mailstore | Mail arsivleme yazılımı
Footer
SUNUM DOSYALARI
 
Footer
SİTELERİMİZ
 
Footer
BAYİ KİTİ
 
     
FINS